23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

SmartGuy introducerer personlig stylist

En brist ved online handel er den manglende personlige betjening. Det har SmartGuy nu fundet en løsning på.

SmartGuy Group A/S introducerer nu muligheden for at få personlig styling via deres websites.

Kunden kan enten kontakte den personlige stylist via websitet, mail eller pr. telefon.

Muligheden har kørt som en test i en periode, og resultaterne er meget positive både fra et salgsmæssigt perspektiv men også kunderne er glade for muligheden.

- Et af de argumenter imod online handel vi hører er, at den personlige betjening og vejledning mangler. Derfor har vi valgt at introducere denne option, hvor kunden altid kan få vejledning i hvad der passer sammen, og ikke mindst passer til lige netop denne kunde, fortæller CEO Nicolai Kærgaard.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.157|instance-web04